dijous, 12 d’abril del 2012

Que no sigui res...

Després de casi superar la primera setmana de rutina no hi ha res millor que acabar setmana santa tirant la bicicleta al riu...

Diumenge 8 d'abril surto del càmping a les 9:00 del matí amb la conya del càmping a pujar Can Jou la pujada genial, vam tenir alguna parada perquè algun dels companys no li anava molt bé el canvi però en el descens ja arribant a Sant Jaume de Llierca... una caiguda al etil "Moto Gp" l'única diferencia es que no hi ha riu en els circuits.
Tot esport també te els seus mals per sort no m'he fet gaire cosa però la bici em preocupa.
Dintre del que cap només m'he fet cremades del terra i la bici li vaig doblegar el fre de disc de darrera (es canvia i cap problema) i alguna o altre rascada però el veure el cop que li vaig fer al quadre si que em vaig quedar en blanc.

Crec que vaig prendre massa en serio el nom del equip... anava massa "desfrenat"...


En fi esperem que no m'afecti molt al funcionament de la bicicleta perquè el cop fa mal de veure'l... 





2 comentaris:

  1. collons quin lletot!!!!!!!!
    la bici que la donguin.... era per fer-te mal de veritat.
    salut i ànims!

    ResponElimina
  2. Ostres noi quina caiguda!!
    Encara sort que no hi vas anar tu dintre el riu, amb les pedres que t'esparaben...ja veig que fa dies espero que t'hagis recuperat.

    ResponElimina